Amit a Városi BorKaland® (powerd by Paso coffee) interaktív borsétáról Partnerként és Viszonteladóként tudni érdemes:
A borkóstolás és a városnézés tökéletes kombinációja egy interaktív és kötetlen városi séta keretein belül.
A séta során egy applikáció/internetes alkalmazás segítségével irányítjuk a felhasználókat állomásról állomásra. Az állomások sorrendje kötött. Minden állomáson kvízkérdést kell megválaszolniuk. A felhasználó a séta során felváltva látogatja a városi nevezetességeket és a vendéglátóhelyeket.
A weboldalunkon történő vásárlást követően a vásárló okos eszközén létrejön a Városi BorKaland felhasználói fiók, ahol aktiválódik a megvásárolt program, séta. A technikai beállításokat (helyzetmeghatározás, mobil adatforgalom) követően séta indításaként a felhasználót beküldjük a Városi bázisra (jellemzően innen indul és itt ér véget minden séta), ahol megkapja a betétdíjas poharát és az első italát a kvízkérdéssel, majd elindul az útján.
Kötetlen, nincs időponthoz kötve. Akkor sétál és annyi idő vagy nap alatt teljesíti a túrát, ahogy neki tetszik. Az időpont megválasztásánál kizárólag a vendéglátóhelyek nyitvatartását kell figyelembe venni. (Az érintett vendéglátóhelyekről a kiválasztott Városi BorKaland termék leírásánál adunk információt.)
Egy program jellemzően a megvásárlástól számított 6 hónapig használható fel, ami egy alkalommal adott esetben (még aktív a program) meghosszabbítható.
Egy városban jellemzően 1-3 különböző témát, azaz sétát, azaz útvonalat indítunk. Az egyes útvonalakról az adott Városi BorKaland termék leírásában adunk információt.
Jelenleg szegedi sétáink vannak forgalomban. Idén tervezünk Békéscsabán, Kecskeméten, Balatonon és Budapesten, esetleg Pécsen Városi BorKalandot indítani.
A Városi BorKaland®, mint marketing és vevőszerző eszköz:
A Városi BorKalandot, Mi, a termék és védjegy tulajdonosai:
- tervezzük meg minden városban, így az útvonalakat és a hozzáadott tartalmat, interaktív anyagokat.
- hirdetjük országosan és lokálisan.
- értékesítjük online (saját weboldalunkon, viszonteladó partnereink oldalain) és offline a Tourinform irodáiban.
- ügyfélszolgálattal támogatjuk.
- a szerződött partnereknél személyes felkészítéssel támogatjuk.
Miért jó Partnernek lenni?
- Országosan hirdetjük a vállalkozásodat (névét, logóját, fotóját, címét, elérhetőségeit, facebook vagy weboldalát).
- Új vásárlókat viszünk az üzletedbe.
- A régi vásárlóidnak újdonságokat mutathatsz.
- Egy pohár bor után az érdeklődőből vásárlód, majd visszatérő vásárlód lesz.
Mit kell tenned?
Szinte semmit, csak ellenőrizd az applikációját és kínáld meg egy pohár borral az új vásárlódat.
Értékesítés támogatási eszközök:
- Online marketing (havi posztok és lokálisan használható sablonok, hírlevélminták)
- Üzletben elhelyezhető eszközök (BorKaland élménydoboz, vizuális anyagok és eszközök)
- Termékmentorálás
Hasznos információk
Információ a weboldalon:
https://www.bor-kaland.hu/varosi-borkaland
Termékbemutató videó:
https://youtube.com/shorts/hp5RuSmY970?si=OnPfK2yhXgRIJvln
https://youtube.com/shorts/Ub222g2Nurg?si=XTf3y6ntuAWmzPeK
Online jelenlét:
Weboldal: https://www.bor-kaland.hu
FB: https://www.facebook.com/borkalandbox
LinkedIn
https://www.linkedin.com/in/márta-molnár-major-5128346b/
https://www.linkedin.com/company/104156921/admin/dashboard/
YouTube: https://www.youtube.com/@borkalandelmenydoboz